Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості, що мають новий зовнішній і товарний вигляд, без видимих слідів використання, механічних, фізичних пошкоджень, відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повна або часткова сума замовлення повертається покупцеві на карту Приват Банку, при отриманні даного товару компанією, або пересилається післяплатою Новою Поштою.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.